skip to Main Content
Mangel På Energi Efter Hjernerystelse

Mangel på energi efter hjernerystelse

  • Blog

Mangel på energi efter hjernerystelse

Kan du nikke genkendende til dette scenario?

Du er træt om morgenen – også selvom du har sovet 7-8 timer. Du har ikke særlig meget overskud i løbet af dagen, og dit energiniveau er ligesom en mobil der kommer ud i kulden – den løber tør for strøm efter få minutter. Du har hovedpine og du oplever også sensitivitet overfor lyd/lys.

Er det et rungende JA?

Hvis det er, så er der heldigvis noget at gøre ved det. Og én af de knapper du kan skrue på er vha. kosten.

Sørg for at få kost der indeholder: Bladgrønt og gode fedtstoffer, så som avokado, kokos, laks, græskarkerner, chiafrø, mandler, valnødder, olivenolie og masser af grønt og kål. Minimum 600 gram grønt og gerne op til 1 kg OM DAGEN!

Kosttilskud: Kreatin, CoQ10, acetyl-L- carnitin, alfa-lipunsyre, gingko biloba.

Hjernemadsprogrogrammet for dig med hjernerystelse hjælper vi dig i dybden med at få mere energi og overskud vha. kost og ernæring. I 12 uger har du min og Umahro Cadogans hjælp og støtte.

Jeg overvældes stadig af symptomer, men jeg kommer mig hurtigere efter en overstimulering. Dvs. at en skoledag eller socialt arrangement ikke længere koster flere dage i sengen. Ydermere har jeg ikke hovedpine alle døgnets timer, selvom den stadig er der hver dag. Helt konkret er humøret og kampgejsten meget højere! og nå ja, så kan jeg nu løbe intervalløb, og træner stille og roligt op til at kunne løbe mere. Det er for fedt!! – Sabine, deltager på Hjernemadsprogrammet

Se alle detaljer om Hjernemadsprogrammet her.

Like hvis du kunne lide det du læste.

[Mini HJERNEKUREN] for dig med hjernerystelse

Få energien tilbage efter din hjernerystelse og lær hvordan du bruger kosten til at speede din helingsproces op. Det koster kun din e-mail.

.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Back To Top