Vaner Handler Ikke Om Din Viljestyrke – Men Om Din…

Dine vaner handler ikke om din viljestyrke

  • Blog

I dag skal vi snakke om vaner – for de har STOR betydning for dit helbred og ikke mindst din hjerne.

Og dine vaner handler ikke om din viljestyrke.

Men om din hjerne.

Og det er nødvendigt at forstå hvad de kære vaner er for ‘nogle væsener’ – for at kunne ændre dem.

Identifikation på en VANE er:

-De involverer en bestemt handling, som bliver trigget af ting, situationer eller begivenheder
-De bliver til når de bliver repeteret gang på gang over tid
-De er hårde at bryde når først de er skabt
-De bliver gjort næsten automatisk
Og vi skal huske på, at vaner er vigtige for os – vi ville jo blive ‘sindsyge’ hvis alt var nyt hele tiden og vi hver gang skulle forholde os til det.

MEN.

Ikke alle vaner er lige gode for os.

Har du spurgt dig selv om dine vaner er gode for dig og din rystede hjerne?

Er der nogle af dine daglige rutiner – som du skal ændre på?

Vaner & følelser

Mange vaner er koblet med bestemte madvarer, til en bestemt situation, som vi forbinder med en bestemt følelse.

Måske kan du huske dengang du fik mormors hjemmebagte boller med smør, syltetøj og sukker, mens I sad og snakkede i hendes hyggelige køkken.

Og du havde en følelse af tryghed og glæde.

Det vil føre til, at hver gang du ser hjemmebagte boller vil din hjerne associere dette med begivenheden og den FØLELSE du fik.

Vaner er ‘hængt’ op på den følelse vi forbinder med dem.

Derfor kan det være ‘piv-svært’ at bryde dem.

MEN at korrigere dem er svaret!


Og ja, det er en myte at det kun tager 21 dage at skabe en ny vane eller bryde en gammel.

Det kommer helt an på hvad det er og hvad omstændighederne er.

Det tager tid og sker ikke over natten.

Få skabt gode- og livslange hjernemadsvaner

Når du skal korrigere vaner er det vigtigt, at du har en PLAN for HVORDAN.

Har du ikke det, så vil dit ubevidste sind tage over og du vil gang på gang sidde med en plade chokolade i sofaen om aftenen foran fjernsynet… – SELVOM du godt ved, at det ikke er godt for dig og din hjerne.

“Hjernemadsprogrammet for dig med hjernerystelse” hjælper vi dig med få skabt nye gode- og livslange hjernemadsvaner, som er essentielle for din rystede hjerne (og ikke mindst vil gavne resten af dit liv).

Og vi hjælper dig til, at finde de underliggende ubalancer, som din hjernerystelse har skabt og rette op på dem igen.

Vi støtter dig hele vejen sammen med dine seje medkusister i 12 uger.

 

Næste hold starter d. 22 maj. (lige nu sparer du 753,00 kr)

Når du har sikret dig din plads på Hold 3 får du med det samme adgang til intromodulet.

Her taler vi bl.a. om den grundlæggende viden om sundhed, hjernen og hjernerystelse.

Du får også adgang til de lækre bonusser med det samme.

Vi vil glæde os til at hjælpe dig med at fodre din hjerne på bedste vis OG skabe nye gode- og livslange

hjernemadsvaner, så du kan komme dig hurtigere og bedre efter din hjernerystelse

http://brainrecovery.dk/hjernemadsprogrammet

 

Kærligst Ida

PS. Nyt på Hold 3

Vi reviderer hele tiden indholdet af forløbet. Og på Hold 3 kan du glæde dig til:

√ NYE sommeropskrifter, inkl. isopskrifter. Mere end 120 opskrifter i alt

√ Flot diplom efter endt forløb med dit navn på

√ Viden om vaner og hvordan du ændrer dem – så de bliver livslange

√ Nyeste viden om fordøjelses gode vaner

√ Ekstra viden om koffein og kaffe i forhold til hjernerystelse

Del meget gerne, hvis du kunne lide det du læste.
25.000 danskere får hvert år en hjernerystelse (og 10-15% får langvarige følger), de fortjener hjælp!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *