skip to Main Content
3 Fejl Du Begår Når Din Tålmodighed Bliver En By I Rusland

3 fejl du begår når din tålmodighed bliver en by i Rusland

  • Blog

3 fejl du begår når din tålmodighed bliver en by i Rusland

 

Vi kender den alle sammen – den kære tålmodighed.

Det er musklen som vi skal træne hele livet og den bliver især stærkere i udfordrende tider.

Men er du træt af at vente på at blive frisk efter din hjernerystelse? Og føles det som om din tålmodighed er ved at være opbrugt?

Der er især 3 fejl, som mange begår når deres tålmodighed er ved at blive en by i Rusland…

Lad os få kigget på dem, så du ikke begår dem eller ved hvad du skal gøre ved det.

1. Du har glemt dine fremskridt
Kan du huske hvordan du havde det for 2 måneder siden? (De fleste kan ikke huske det).
Derfor bliver det svært at se de fremskridt, som du med garanti har gjort – også de helt små og de er vigtige at lægge mærke til, for at holde motivationen oppe samt styrke din tålmodighed.

Øvelse: Skriv ned i en notesbog:
1) Det som har udfordret mig i denne uge var…
2) Jeg har lært at….
3) Tre ting jeg kan fejre i denne uge er..

Disse spørgsmål hjælper dig med at reflektere og få sat ord på hvad der rent faktisk er sket. Og du kan nemt gå tilbage og kigge på de fremskridt du har gjort henover en periode. Det øger din tålmodighed.

Spørgsmålene er fra bogen Min recovery bog som du får med til 0 kr. i april måned – se hvordan her.

 

2. Du sammenligner dig med andre
Det er så nemt at gøre… men det har som oftest ikke de store gaver med sig. De fleste mister selvværd og får pludselig en følelse af ikke at være gode nok.
Du er unik og derfor skal du ikke sammenligne dig med andre. Du kan se op til nogle – men lad vær med at sammenligne.

Øvelse: Skriv 3 ting om dig selv som du er stolt af.

 

3. Du har glemt at dele dine mål op og fejrer ikke de små sejre
Har du sat dig et mål, så er det hamrende vigtigt at dele målet op i små bidder, ellers kan det ende med at du ikke kan overskue det, fordi det virker for stort og uopnåeligt. Derfor er det en smadder god idé at dele dit mål op i små delmål, så du har nogle små pejlemærker undervejs.
Og så må du endelig ikke glemme at fejre dine mål – OGSÅ dine delmål, det giver blod på tanden, fornyet kræfter og ikke mindst bliver din tålmodighedsmuskel styrket.

Øvelse:
Skriv dit mål ned + de steps der skal tages for at du kommer i mål.
Fordel stepsene udover ugerne, så du har delmålene.

Øvelse på ugebasis:
Skriv dine 3 delmål ned for ugen + HVORDAN du vil opnå dem.

Øvelsen her er fra Min recovery bog, som hjælper dig med at få en nemmere recoverytid og ikke mindst styrker din tålmodighed. Du kan i april måned få den med for 0 kr. – se hvordan her >

Like hvis du kunne lide det du læste.

[PODCAST] 3 ting, der gør, at din hjernerystelse bliver hængende! Og hvad du kan gøre ved det.

Hør podcasten lige nu, som kun koster din emailadresse.
Du bliver samtidig skrevet op til mit inspirationsbrev, hvor du får emails med tips, historier og gode tilbud fra Brain Recovery. Du kan altid afmelde dig med et enkelt klik.

.
.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Back To Top